Someseuranta lisää yrityksen asiakasymmärrystä
Someseuranta tarjoaa yrityksille mahdollisuuden ymmärtää asiakasta paremmin.
Digikanavien merkitys B2B-myynnissä kasvaa
Digiajan B2B-myynti poikkeaa muutamalla tärkeällä tavalla aiemmasta perinteisestä myyntityöstä.
Sisältömarkkinoinnissa on tärkeää ymmärtää kuluttajan ostopolku
Tehokkaan ja hyödyllisen sisällöntuotanto edellyttää kuluttajan ostopolun tuntemista. Mistä oikein on kyse?
Natiivimainonnan 10 etua – Strossle ja SalkunRakentaja-verkkolehteä julkaiseva Salkkumedia yhteistyöhön
Natiivimainonta on helppo, suoraviivainen ja kustannustehokas ratkaisu tuoda yrityksen sivuille lisää sitoutuneita lukijoita.
Koronakriisi toi suomalaisyrityksiin digiloikan – etätyökulttuuri on tullut jäädäkseen
Suomalaisyritysten toimintaan voimakkaasti vaikuttanut koronakriisi näyttää edistävän digitalisaatiota – ja pysyvästi.
Artikkelin hakukoneoptimointi on helppoa Yoast SEO -työkalun avulla
Yoast SEO on erinomainen apuväline artikkelin hakukonenäkyvyyden optimoimiseen.
Miten optimoidaan natiivimainos? 5 erilaista tavoitetta
Natiivimainosverkostoissa on helppo tehdä natiivimainoksista eri versioita ja seurata niiden tuloksia. Koska tuloksia on helppo saada, kannattaa mainosten optimointiin nähdä vaivaa.
Sisältömarkkinoinnin perusteet koottu yhteen oppaaseen
Hyödyllinen opas selventää sisältömarkkinoinnin käsitteitä ja kokoaa yhteen kaikki teeman perusasiat.